Saturday, April 30, 2011

*cepat sembuh tau

bez frenz boy aku excident pagi kemarin . huhu nasib baik x cedera parah . aku tau semalam itu pun mak aku yang bagi tau . jangan fikir bukan bukan plak . mak aku x de affair gan die ye . die kol pagi semalam tapi aku tengah tido so mak aku jela yang sembang gan die . ngaku bangun lambat . hehe sebenar nye aku dah cakap dh gan die tapi sekejap je biase la orang tengah mamai x sedar pape . orang suruh buat ape pun aku ikut je . mak aku angkat kol tu pastu die cakap nk cakap gan aku tu yang mak aku terus bagi kt aku . bile aku da cakap die kate die nk cakap gan mak aku . aku pun bagi balik phone tu kt mak aku n aku sambung balik tido dalam ati cakap jugak nape bagi kt aku kalau nk cakap gan mak aku . niat memang aku nk merajuk la gan die sebab cakap gan mak aku je . rupe2 nye ade sebab nape die cakap gan mak aku je . die takut aku tekejut n mare2 die . hehe =) memang aku tekejut pun bile mak aku bagi tau aku . ape lagi aku terus kol die la . die angkat je aku terus mare sebab x bagi tau aku . huhu . jahat kan orang tengah sakit aku tau mare je dah la tu x bagi salam . maaf ye awak . so die citer cam mane die boley excident kt mane excident & pukul berapa . aku nak pegi melawat die tapi parents aku tak bagi lagipun x elok anak dara jumpa anak teruna orang , karang orang kata cam cam plak so aku hanye boley sembang melalui phone je la . huhu :( aku besyukur sangat2 time die kene langgar tu x de kereta kt belakang die . kalau x aku x dapat bayang kan la . aku takut pekara yang sama terjadi kt orang yang aku sayang . huhu

awak cepat sembuh tau . kecian kt honey awak tu sedey je ingat kan boyfriend die duk tebaring kt atas katil . huhu . ubat tu makan on time n get enough rest jangan banyak begerak nanti kaki tu lambat baik .

so adios .
muchas gracias .
^_^

9 comments:

kindergartenlibrary said...

moga dia cepat sembuh !
=)

~$AKURA M!AKA~ said...

nelly ~ tq =D

xcyber said...

erm.. baiknye ade kwn mcm awk

kindergartenlibrary said...

welcome comell !

Far8 budak baik said...

moga besfren cpt sembuh =)

Raihana said...

smoge die cpt smbuh..
=)

~$AKURA M!AKA~ said...

xcyber ~ baik haha..tq >.<


nelly ~ comey lgi awk.. ^_^


farid ~ tq =)


raihana ~ tq =D

Anonymous said...

smoga kwn awk cpat sembuh ek :)

~$AKURA M!AKA~ said...

qila ~ tq.. =D

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat