Thursday, April 28, 2011

*nk tau je

aku nak tanye la cam mane kome unfollow belog seseorang tu . mesti ade yang tak paham kan kan . maksud aku mmm cam mane ye nk terang kan . aku bagi contoh la ye contoh nye kome dah follow belog aku pastu kome ase belog aku nie boring lagi membosankan so kome pun unfollow la . boley aku tau cam mane kome lakukan . hehe aku bukan nye nk unfollow pun cume nk tau cara je . hehe sebab setau aku kalau dah follow mane boley unfollow balik . tapi aku penah la baca entry sape entah die cakap belog die ade orang unfollow . maaf la ye kalau kome ase aku nie ketinggalan sebab aku memang jahil la pasai IT .

so adios .
muchas gracias .
^_^

2 comments:

Unknown said...

kalau nak unfollow nampak tak ada kotak kecik belah kanan tu .klik situ dan klik setting dan klik kat stop following this site..:p

~$AKURA M!AKA~ said...

diana ~ owh key2..tq.. =DDD

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat