Wednesday, April 6, 2011

*adik adik

petang semalam adik aku yang dok asrama tepon..aku ingat kan die tepon sebab ade barang die tetinggal rupe rupe nye sebab die lapar..die tepon mak aku suruh antar kan makan kat die..antar la nasi goreng ke?? bihun ke?? kuih ke?? pape jela yang penting makanan..pergh!!! die ingat mak aku pe tukang masak..nie yang aku geram..dah la die sendiri yang buat keputusan nak dok asrama..pastu x habis habis dok tepon je..mentang mentang la umah dekat gan asrama..asyik tepon je..wahai adikku sayang nama pun dok asrama bice la kalau ko asyik lapar je..dok umah ko ley makan bila bila masa je tapi dok asrama x..badan je cekeding tapi kuat makan..aku pelik gan adik aku yang sorang nie gan abang aku walau macam mana pun diorang melantak badan diorang still maintain..pelik pelik pelik =.='' nak habis citer mak aku pegi antar jugak la nasi goreng kt die..nasib baik cakap time kasih kalau tak cakap mau kene ketuk tu..

so chaw..dadaa..

2 comments:

syairahmohdanuar said...

haha.apelah adik awk.cute je :)

~$AKURA M!AKA~ said...

first time dok asrama..macam tu la.. xD

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat