Thursday, April 7, 2011

*melepaskan rindu

aku memang rindu giler kat opah gan nenek aku..teramat merindui mereka..so minggu lepas aku n family balik kampung..dah lama tak balik kampung balik nie pun sebab ayah aku nak ambil moto..aritu aku memang eppy!! yeah!! *_* dalam masa yang sama adik aku yang dok asrama pun balik so angkut sekali la..sampai sampai terus serbu nenek aku dulu bukan tolong ayah aku angkat barang..hehehe.. =D maaf ye ayah rindu sangat gan nenek..habis salam peluk cium semua cukup baru tolong ayah aku angkat barang itu pun tinggal besin(betui ke ejaan nie) durian..kiteorang angkut sekali gan durian sebab adik aku yang dok asrama tu jelez kite orang yang kat umah nie makan durian banyak..pagi tu ayah aku pegi beli durian sampai dua besin besar penuh durian je..ayah aku cakap makan la puas puas..aku dah tak lalu makan durian banyak sangat disamping tu badan aku pun dah ase lain macam..panas je ase..balik kampung semalam je esok nak balik umah dah..huhuhu.. =( aku x habis rindu lagi..nak tinggal kt kampung kompem kompem la tak boley..huh!! nak buat cam mana tapi tak pe yang penting half rindu aku dah tebalas..aku dah tengok muka n kesihatan nenek gan opah aku kire alhamdulillah..insyaallah nanti aku balik lagi(cakap cam boley bawa kereta balik sendiri je)..aku balik gan family la..

  nek opah akak sayang n rindu nek gan opah..jage diri elok elok tau..muuuaaaahhh!!

ok chaw..dadaaa..

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat