Wednesday, April 20, 2011

*keyakinan diri

aku teringin nak tau dari mana datang nye keyakinan seseorang tu . mean cam mana diorang boley tampil dihadapan khalayak ramai n talk likes there's nobody else in front of them except they only . maaf english aku broken punye siri . hehe ^^V serius aku memang jelez betui la kalau tengok membe2 or sape2 saja la yang boley naik atas pentas berucap , menari , nyanyi or pape je la . contoh nye cam budak kt bawah nie .


mesti korang kenai kan . kalau tak kenai aku x tau la nak cakap cam mana . hehe  
budak nie pun masuk dalam list yang aku jelez . hehe =P
cam mana die boley dok kt atas pentas n cakap cakap cakap cam x de sape2 kt depan die sedang kan die budak lagi . aku memang tabik spring la sama budak2 yang join tom tom bak . hehe =DD

aku yang besar panjang nie pun tak bekeyakinan nie kan diorang budak . sumpah aku memang jelez sebab aku tak de keyakinan cam diorang . tak payah cakap kt pentas la kt kelas pun cukup la . aku kene kuar kehadapan becerita(time ujian lisan) kepala lutut aku punye la menggeletar , kaki aku lumpuh tibe2(tak boley bediri) . senang cakap aku memang tak boley la nak buat pape pun sebab orang dok tengok aku . aku rase cam aku nie manusia yang ade banyak pale or aku de 8 tangan tak pun mata aku nie ade sepuluh . bile aku citer hal nie kt mak aku , mak aku pelik sebab aku nie jenis yang telebey berani maksud nye kalau ade orang yang tak dikenali kaco aku time tu jugak la aku sound cam aku nie kuat n berani sangat . hehe =P tapi itu lain nie lain . tu tak payah depan2 , belakang2 pun boley je aku jawab . nie kene cakap di khalayak ramai aku memang tak boley . aku tak tau la cam mana aku nak pegi interview keje nanti . belajar pun tak lagi dah pikir pasai keje plak . aku dah pikir pasai nie sebab dah ramai mmbe2 aku pegi interview aku mula la bayang kan kalau aku plak yang kene . hehe :D bayang saja insyaallah tak kene . mana tak nye diorang yang kene pegi interview nie budak2 yang bekeyakinan pun cuak , tak boley tido malam nie kan aku . kompem2 la aku tak boley dok diam walau sesaat pun . ~.~' ayah aku cakap interview nie orang tanye tugas kite jawab je tapi aku nie tak boley memang fail giler la bab2 nie . sedang kan hanye tukang tanye gan aku saje . mmbe2 aku selalu cakap buat tak tau je . anggap la kt depan ko tak de sape2 tapi otak aku nie ade masalah sikit kalau kt depan aku memang de orang 'die' tak boley nk set jadi tak de orang . huhu =(

5 comments:

kindergartenlibrary said...

yeah ! yakin diri !! ^^

EmpayarUtama said...

Percaya pada diri sendiri selain kepercayaan kepada tuhan...

syairahmohdanuar said...

kalau kena interview nnt, x pyh takot dear ><

and, i adore aznil.mcm semua org suka dia :DD

Hidaya Sarbini said...

betul2.. sy pun low confident, tambah2 sng down kalau kena tegur... =(

~$AKURA M!AKA~ said...

nelly ~ susah la =((


empayarutama ~ x boley nk yakin diri la..perasaan gementar tebal.. =((


syairah ~ kite x takut tpi cuak..hehe ^^V
kite x reti la.. =((


hidayah ~ awk sme gan kite..memang low x reti nak high2.. =((

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat