Wednesday, April 6, 2011

*sudah baik

okeh aku dengan si die sudah baik balik..aku ase nie la gaduh aku yang paling lame sekali gan die..selalu nye gaduh baik gaduh baik..tapi sekarang dah okey..kalau ade kredit aku mesej la die..mane tak nye kang die antar mesej jiwang jiwang dapat kt mak aku mau kena soal..macam polis soal pesalah..hahaha..pape pun hubungan kite orang dah pulih..yang kelakar nye aku ingat die dah ade orang lain & die plak ingat aku dah ade orang lain..hah!! elok la tu ko ingat aku aku ingat ko..so tabiat die dari dulu sampai sekarang suke antar mesej 'nite' kul 12 malam..memang time aku x tido lagi tapi hp kat mak aku..memang x boley balas la..sori la ye..dah lama double tapi x pernah pernah kuar date okeh la tu..x kene tangkap kering gan mmbe or family or mmbe family..hehehe.. =D merungut la macam mane sekali pun insyaallah aku x kuar date gan die..hahaha..maaf la yea..die memang awal awal lagi dah tau aku memang x boley kuar..pape pun tahniah dapat excellent result..harap pe yang ko impikan selama nie tecapai..

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat