Tuesday, April 26, 2011

*yahoo =DDDDDD


aku dah dapat surat yang aku tunggu tunggu selama nie n dah ade pun di tangan aku sekarang . haha =) posmen datang masa tu mak aku baru nak kuar pegi amek adik aku n aku kt dalam umah hanye memandang . ceh nie pun nak citer ke . so bile tengok posmen datang n mak aku pulak tanda tangan kertas petah aku pun tak tau . lagi la aku betambah2 cuak dalam ati punye la bedoa harap2 surat tawaran belajar or plkn . tapi kalau aku dapat surat tawaran belajar swasta memang aku terus simpan kt lam peti surat khas punye la . hehe . so bile mak aku masuk umah je aku terus tanye surat petu?? mak aku cakap surat kamu la . dalam ati aku tak henti2 bedoa , tengok je surat tu aku terus menjerit . yeah!! yahoo!! haha =DDD punye la hepi tahap double triple maximum . ade ke ayat cam tu . kalau tak ade kire nye kome belajar bekataan baru la ye . haha :D

~ TAHNIAH!!  ANDA DI PILIH MENYERTAI PLKN KUMPULAN 2 SIRI 8/2011 ~


nie gamba aku rembat kt pk ck google . aku x kenai diorang pun .
pade tuan punye gamba minta izin ye aku tempek gamba kome kt sini .
so cam nie la kot aku nanti . hehe

oh yeah!! aku dapat plkn kt kem segari manjung ooo . okeh la tu jauh sikit dari family aku . huhu orang nak kene dekat2 tapi aku nak kene jauh2 . disebab kan aku dah dapat surat plkn maka mak aku mengeluarkan satu arahan 'siap kan cepat baju kamu tu' . aku dengan gembira nye mengata kan 'rightio madam' . disebab aku terlalu gembira masa kt kelas menjahit aku menjahit dengan senang ati . haha :DDD sampai makcik2 kt kelas menjahit pun pelik . mesti diorang ingat aku kene sampuk x pun lupe makan ubat . huhu . orang kata disebabkan ati terlalu gembira kite buat pape pun mesti senyum je . sebab tu aku dok senyum je . hehe =) aku gembira sangat sampai post kt facebook bagitau yang aku dah dapat surat plkn . hehe *_* aku heboh cam dapat surat tawaran belajar kt luar negara je . haha :PP biar la orang tengah epy ^_^ dalam masa yang sama tanye jugak kt mmbe2 yang dapat plkn jugak mana tau dapat kem yang sama tapi hampeh . lain yang diharap lain plak yang dapat . huhu :( aku harap dalam tempoh aku ade kt lam kem tu x de la sebarang masalah yang akan timbul or tertimbul . =.=" kalau ade mau aku lari ehehe cam boley je .

so dah dapat surat nampak nye banyak bende la aku kene beres kan . cam baju seluar tudung pe yang aku nak bawak , nak pakai beg mane n yang satu nie la yang aku paling lemah , nak kene buat medical check up . punye la tebai diorang punye borang tu kene check mata la , telinga la , darah la n banyak lagi la . kalau tulis nie mau satu entry nie . huhu n yang paling aku lemah sekali tang x-ray . adoi!! lemah betui la . ~.~ kome paham2 jela kalau dah kene x-ray tu . huhu =,= so 17 mei nie kene lapor diri dah . alamat nye kene say goodbye kt hepi family , beloved lappy , belog story , boring facebook , sporting mmbe agar mereka tidak merindui aku . haha macam ade je orang nak rindu kt aku kalau ade kire betuah la . cian belog n facebook aku nanti penuh gan sawang . takpe nanti aku balik aku update banyak banyak agar tidak besawang . hehe  

-----> sebenar nye aku cuak jugak nak pegi plkn nie . takut x dapat sesuai kan diri lagi pun aku tak penah dok asrama senang cakap bejauhan gan parents aku n buat semua nye sendiri . aku takut aku nangis nanti huhu cam budak kecil je kan nak nangis2 tapi ade aku kesah . =PPP
doakan aku baik2 aje kt sane n dapat kawan ye .

so adios .
muchas gracias .
^^V

9 comments:

nik farina aishah.... :) said...

wahh , dia dapat pegi PLKN la nik nk sangt pegi tapi tak dapat ..ood luck ok.. :) jangn nangis tau .. heheh :P

~$AKURA M!AKA~ said...

nik ~ hehe..alhamdulillah ^^V x de rezeki kot nik nk pegi..tq =) hehe :D insyaallah x nangis..

syairahmohdanuar said...

wahh!!jarang jumpa org gembira kene prgi plkn.hihi.tahniah sayang! >.<

~$AKURA M!AKA~ said...

syairah ~ haha =DDD tq dear.. ^^V

kindergartenlibrary said...

Nelly tak dapat ~

~$AKURA M!AKA~ said...

nelly ~ teringin nk pegi ke??

kindergartenlibrary said...

yup .tapi tak dapat ~

ILA HonEyBuNNy said...

take care tau....

semangat gitu...hehe

ila dulu dapat tapi xg coz xcdnt...sob3..

~$AKURA M!AKA~ said...

nelly ~ mgkin ade slah sorg family nelly dh pegi kot..x pn nelly buat la pemohonan..^_^


honeybunny ~ tq..hehe =D kene besemangat bru bez..hehe..aduh!! sedey nye mesti kuciwa..sbr ye..

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat