Wednesday, April 6, 2011

*beli lagi

okeh aku beli novel lagi..aku dah x tahan tengok orang dok bace novel..bukan nye aku x ade novel cume aku dah banyak kali dok bace novel yang same..dah boley hafal da jalan citer nye..huhuu.. :( so keluar pegi pekan gan mak aku..singgah kejap kat kedai buku aku terus pegi amek novel novel yang telah lama aku perhatikan(macam selalu je pegi kedai tu)..aku amek sekali tiga..hehehe..mak aku dah pesan beli satu satu tapi aku dah x boley tahan la..tu yang amek sekali tiga..hahaha.. ^.^ sori la yea..ari tu mase amek result aku dah pinjam mmbe aku punye novel..due ari je bace dah habis..adoi!! boring nye..bukan novel tu yang boring tapi aku sebab dah habis bace..aku pinjam novel CINTA 3 SUKU..memang bez..nak beli novel tu tapi x jumpa so lain kali aje la yea..trimas ye kak N..


tengok cover pun kite dah tau citer die bez..kalau x pecaya beli la..novel nie under alaf 21..

dah pulang kan dah novel tu pada kak N so contact sorang lagi mmbe cakap nak pinjam novel die plak..novel die nie pun same due ari je habis bace..nak tau cam mana boley jadi due ari je sebab aku dok menghadap novel tu je..so novel yang aku pinjam nie kt kak T..novel nie sebenar nye kakak die punye..bice la orang ade kakak..balik dari jmpa akak die die angkut sekali gan novel novel nie..tajuk novel die KUTEMUI CINTA..memang bez..nak beli novel ne jugak tapi x jumpa..uhuhu.. =( daripade pumpuan tu x pecaya kan cinta terus pecaya kan cinta..tapi sedey first love boy die mati..uwaaa!!! T.T tapi ending bez..novel nie under buku prima..nie die novel nye..


aku suke tengok gamba orang tu..comey!! =D

aku sekarang nie nak stop dulu beli novel under alaf 21..bukan sebab boikot or x bez..tapi novel alaf 21 dah banyak dah aku beli..so buat masa nie aku stop dulu la..sekarang aku tengah kumpul novel under buku prima..under kaki novel..under jemari seni..novel novel diorang pun bez..kalau budak yang giler novel cam aku nie kompem2 la kate bez..tapi aku akan beli sesebuah novel tu bedasarkan pendapat orang ramai..yela kalau novel tu bez mesti orang cakap kan..so dari situ kte boley agak..

4 comments:

tyra93 said...

ahakzzz...bez kan???..kan??...hehe...nk bace jugak cinta 3 suku..tp x pe aq soh owg belikan hahaaaaa!!!...

~$AKURA M!AKA~ said...

memang bez..de novel lagi x?? klu ade mau pinjam..aq dah boring x bace novel nie..x adil sgguh la suh owg belikan..cinta 3 suku dh hbis stok la kt cni..skit hati btui la.. :(

tyra93 said...

ada!! tp ni best coz kg dia Tapah bangga giler!!!.....eleh..kt mph epoh berlambak-lambak kowt...

~$AKURA M!AKA~ said...

nk pinjam nk pinjam!!! dh x sbar nk bace.. *__* nk kne trun epoh la plak..xpe2 aq nnti aq order klu aq x jumpa..hahaha... ^^v

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat