Tuesday, May 3, 2011

*

aku dah lama nk post kan entry nie tapi asyik tetanguh je . so ari nie aku story pe yang tejadi kat kelas menjahit . petang tu entah cam mane boley tekuar citer ni . aku ase citer nie tekuar sebab cikgu menjahit tu citer ade sorang uztazah nie belajar menjahit jugak citer kt die(cikgu menjahit) yang sekolah die ade buat one program camping kt satu kem nie . budak pompuan tu plak de nampak something n kawan2 nye plak pegi cakap "eii bau busuk ape nie??" so bende tu jawab balik "bau kamu la" . pe lagi lari lintang pukang la budak2 tu . pastu malam x boley tido . okeh stop pasai budak2 tu . now pe yang aku nak citer sebenar nye ialah pasai ape yang aku dengar dari sorang abang yang join kelas menjahit nie .

kan cikgu menjahit tu tengah citer pasai bende tu dh habis je citer pasai bende tu . abg tu kuar kan satu statement yg menyata kan bahawa nye mata die tak cukup penapis . means boley nampak bende bende tu . tekejut giler aku time tu n bukan aku saja yg tekejut tapi semua yg ade time tu . aku dah la duk sebelah abg tu terus pusing 90 darjah je . ape lagi mak aku , cikgu menjahit n ade kakak2 yg kt situ mula tanye macam2 soalan n aku dah mula naik boring mendengar nye . mane tak nye dah masuk citer2 yg x sepatut nye aku dengar . abg tu citer la kt kawasan mane yg die memang tak boley lalu means kawasan tu memang giler maximum kene drop sebab bende tu punye banyak . nama pun mata x cukup penapis asyik dok nampak bende alah tu aje la . yang aku x paham nye nape aku x rase seram sejuk or bulu roma naik . aku rase cam biase je macam pe yang abg tu citer x de efek pade aku . aku bukan nak cakap besar tapi serius aku memang tak ase pape pun time abg tu citer . kalau orang lain mesti bulu roma dah naik tepacak . abg tu citer die nampak bende tu kt bilik besalin dok jilat darah orang tengah besalin , kt rumah mayat plak abg tu nak tolak mayat masuk tapi bende tu dok tahan x bagi abg tu masuk kan .

petang tu balik dari kelas mak aku dah pesan jangan citer pape pun kt adik2 aku so malam tu aku tido awal . memang x sedar diri la malam tu tido . nasib la aku x mimpi pape . selalu nye kalau aku tengok or dengar citer yg x sepatut nye aku mesti masuk dalam mimpi tapi malam tu alhamdulillah x de . hehe tapi mak aku mula mula tak boley tido pastu bace bismillah 21 kali siap dengar surah Quran kt phone baru boley tido .
nak senang citer jangan la tengok citer seram . hehe eh bukan bukan gurau je . kesimpulan nye ape yg kite nampak itu reality tapi ade bende yg kite x nampak dengan mata kite tapi wujud di muka bumi ini . itu lah rahsia nye kejadian TUHAN .

so adios .
muchas gracias .
^_^


note cartoon :-
x tau nk letak tajuk entry kali nie . nk kate seram lihat baru seram . kelakar langsung x kelakar so entry kali nie x de tajuk la . sonang citor . ade sape2 nk letak tajuk boley jugak . hehe =PP

2 comments:

kindergartenlibrary said...

jom tengok yang seram2 !!

~$AKURA M!AKA~ said...

nelly ~ x mau la..kite takut kang masuk dalam mimpi..hehe nelly nie berani la.. ^_^

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat