Monday, May 16, 2011

*sudah baik

bez prenz boy aku dah sembuh.huhu alhamdulillah!! sekarang dah sembuh sepenuh nye.hehe baru masuk 6 ari dok kt umah je dah mula timbul perasan boring so kuar la gan adik mana x nye tangan still x lagi bebalut so adik la yang bawak moto.diorang pegi kedai moto sebab nak repair moto yang excident tu.huhu so sebelum balik die singgah kt umah aku dulu sebab ari tu aku suh die antar gamba tapi die x mau alang2 dh ade kt kawasan perumahan aku tu yang terus singgah.kalau x singgah tu memang saja la.hehe so bile die datang aku yang x berani nak pandang muka die bab luka kt muka teruk gak la.(amek ko ari tu dok suh antar gamba nie dah ade depan mata x mau plak ko pandang) huhu bice r mak ayah aku nie dah macam mak ayah die dah.hehe adik die x bice datang so malu malu kucing nak masuk rumah sedang kan abang nye x malu langsung.haha x de la abang nye pun masuk sebab ayah aku dah panggil pastu adik nye aku paksa masuk.haha kejam kan aku nie orang x mau masuk aku pakse2 nye.huhu lame gak la diorang lepak kt umah aku sampai awan cerah betukar mendung menunjuk kan tanda2 mau hujan.hehe

nota cartoon :-time kasih pade kome kome yang wish bez prenz boy aku cepat sembuh.hehe :DD

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat