Monday, May 16, 2011

*macam macam story

--> form 6

macam yang aku citer kt entry entry sebelum nie yang aku dapat form 6 n aku masuk form 6 kire nye jadi budak sekolah balik la.hehe sebelum nie aku dok rindu rindu bile la boley masuk sekolah balik,bile nak jumpe kawan kawan balik,nak buat keje sekolah,nak pakai baju sekolah balik.so now dapat la aku lepas kan rindu rindu aku.huhu tapi sekarang lum lagi de keje sekolah makne nye aku still free untuk update belog n pegi kelas menjahit.hehehe free ke?? mungkin x se-free sebelum masuk form 6.huhu tapi still boley la nak luang kan masa nak menghadap belog.hehe :P


--> kos form 6

sekarang aku dalam dilema nak pilih kos pe.huhu :( serius pening tahap gaban la bukan aku je tapi kawan kawan aku pun sama sekali sangkut.dah x tau nk pilih kos pe.huhu aku x suke buat karangan bahasa melayu.bile masuk form 6 karangan bm die adoi!! punye la panjang.mampus aku nak karang.huhu nak x nak aku dah x de pilihan so aku amek je dengan sokongan n dorongan frenz2 n parents aku.hehe thankz guys.sayang kome!!


--> plkn

dalam masa yang sama aku dilema nak pegi plkn or x sebab aku dah masuk form 6.huhu kalau pegi plkn alamat nye 3 bulan ooo aku x belajar.masak la aku 3 bulan x belajar pastu masuk kelas balik mau aku jadi budak bengong.huhu mati la aku nak kejar,aku takut x tekejar kot.huhu aku ase nak menangis je nak buat keputusan nie.uwaa!! T.T half badan aku nak pegi plkn half badan aku x mau pegi.tambahan pulak aku dah dengar story pasai bende alah nie(ghost) huhu =( pale dah x boley pikir dah.(dah jam)

so adios .
muchas gracias .
^_^


nota cartoon :- sori entry dah entah pape dah.semua nye kelam.post entry pun ciput je sekarang.mohon di ampunkan.

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat