Sunday, May 8, 2011

*ponat , letih

fuhhh!!! akhir nye dapat jugak aku meng-update belog setelah due ari aku mendiamkan diri . huhu aku bukan sengaje mendiam kan diri tetapi ade hal yang perlu aku selesai kan tambahan plak abang aku dah balik so lappy nie di pulun sorang2 . huhu okeh bukan nie sebenar nye aku nak citer tapi nie psai title kt atas tu .

ari nie(sabtu) memang menguji tahap kepanasan aku sungguh . adik aku dapat netbook free . aku x tau cam mane adik aku nie boley dapat sebab setau aku hanye orang yang tetentu saja yang dapat . emm , mungkin rezeki adik aku kot . so okeh la terus kan orang nak bagi x kan kite nak tolak plak . hehe :PP so nak kene ambil netbook nie kt padang . pergh!!! punya la ramai hamba2 allah . dianggar kan yang dapat netbook nie sebanyak bape ek?? hehe aku dah lupe tapi yang paling banyak dapat sekolah adik aku la . hehehe =DD

so kene datang pukul 8 seperti yang tetera kt kertas so mak aku n adik aku datang pukul 7.50 kalau x silap aku sebab adik aku dok bising kang x de parking sebab ramai yang datang . so datang la awal aku datang kemudian gan ayah aku so tunggu punye tunggu di buat pengguguman yang majlis nie start kul 9.30 konon nye tup tup nak dekat pukul 10 baru majlis tu start . giler!! aku punye la bengkek . dah la kt padang tu panas terik . memang hot sungguh aku . mak n ayah aku dah bising dah lambat betui nak start . kecian kt budak budak yang jauh datang awal tapi majlis x start2 . pastu bile budak2 dah kene beratur ambil netbook tu bukan nye memerlu kan mak ayah untuk tanda tanggan pape surat . x ke dah buang masa mak ayah yang datang dari pagi konon2 nye mak ayah kene datang sekali gan anak2 untuk tu untuk nie .

last last mak ayah aku n aku bagi hp kt adik aku pastu kite orang terus balik . buang masa je tunggu kt situ . so balik rumah kene plak tolong mak aku sebab abang aku dah teringin sangat nak makan kek coklat n roti piza tapi mak aku buat kek coklat je . hehe so kt rumah nie dah ade 2 netbook tapi aku x minat la netbook baru tu mungkin sebab aku dah biase gan yang lama nie . hehehe so sekarang x de la nk rebut2 lagi . ^_^

so adios .
muchas gracias .
^_^

nota cartoon :- entry aku kali nie panjang giler . hehehe maaf pade sape2 yang bace mesti pening sebab ayat pun tunggang langgang . huhu @.@

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat