Monday, May 16, 2011

*teacher's day

tengok jam dah pukul 2.18 kire nye dah masuk 16 mei so for all my teacher happy teacher's day!!


time kasih aku ucapkan pade cikgu yang telah mengajar aku.
~~> cikgu cikgu tadika.
~~> cikgu sekolah rendah.
~~> cikgu sekolah menengah.
~~> x lupe jugak pade cikgu cikgu tuisyen aku.

jasa jasa cikgu cikgu yang telah mengajar aku x kan penah aku lupe kan walau dimane aku berade.insyaallah.

~~> semoga cikgu cikgu aku dimurahkan rezeki.
~~> semoga cikgu dipanjangkan umur.
~~> semoga cikgu sentiasa besabar melayan kerenah keranah anak2 murid cikgu.
~~> semoga cikgu bahagia disamping keluarga tesayang.

nota cartoon :- to all teachers in this world heppy teacher's day!! x kire la dah lama jadi cikgu or baru.hehe :DD i love all my teacher!!

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat