Thursday, November 10, 2011

*new update

hai..dah lama rase nye aku x post..memang dah besawang giler la blog tecinte aku nie..huhu aku x update blog sebab aku sekarang sibuk dengan study..mane x nye habis plkn je terus sambung belajar..x ade mase langsung nak update blog + aku lupe password blog aku..huhu dah bebulan x bukak blog tu la jadi nye..

okei mase kat plkn serius aku cakap memang best la..giler-giler best tapi yang x best nye sebab aku x sempat join aktiviti macam wira jaya,pebarisan terakhir & banyak lagi..aku tepakse balik awal sebab kene sambung study..kalau x memang kompem la aku join..tapi nak buat macam mane..redha jela..

now aku kat poli..hehe sambung belajar kos yang aku kurang minat tapi xpe macam yang ayah aku cakap belajar minat boleh di pupuk..so yup my dad its true..aku dah jatuh aty kat kos nie..hehe =DD first belajar memang nak pecah kepala la..susah giler otak aku nak cerna..tapi sekarang alhamdulillah..next week aku final..oh tidak!!! aku rase macam baru semalam je aku masuk poli,belajar,kenal kawan-kawan yang datang dari pelbagai negeri tup tup nak habis dah sem 1..huhu..

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat