Friday, November 11, 2011

*^_^

sekarang aku dah jadi student..tanggungjawab aku berat even student poli je..lau x serius study mau kene repeat kot..x mau!!! aku x mau repeat..so pe yang penting study study study..
okei kat poli nie aku x rase aku kesorangan sebab senior aku pun ade kat poli nie..hehe so pape hal aku tanye die je..tambahan pulak kat poli nie ade koko so aku baik la jugak dengan 2 orang 'abang' nie pangkat abang la ye dah sem 5..kire nye aku dah ade 3 orang abang kat poli..senior aku tu kos civil..yang betopi nie kos mechanical..yang comey2 tu kos mekatronik..hehe >.< ari tu ade pertandingan perbarisan kemerdekaan so lecture tu pilih budak2 bekas plkn je yang masuk so aku pun tegolong dalam team tu n tepilih..hehe bile dah tepilih paham2 jela betambah la kawan2 aku..hehe =DD aku kenal sorang budak marine nie boleh kate kan aku rapat la dengan die..sebelum join team nie pun aku memang dah rapat dengan + die join team nie betambah rapat la kite orang so aku pun kenal la dengan senior marine nie..die nie suke sangat gaduh mulut dengan aku..ade je yang die nak komen itu x kena la ini x kena la last2 die cakap perangai aku cam budak2 + suare aku cam kartun..huhu sedeh giler aku.. T.T yang aku x paham kenape diorang suke sangat panggil aku budak kecil & suare kartun..why?? budak2 plkn pun same..memang sedih suare aku kartun ke??aku nie budak lagi ke??argh!! aku dah besar la..suare aku bukan kartun la..huhu xpe2 sabar..sabar itu separuh dari iman..tapi pada tarikh 4.11.2011
aku telah menjadi adik angkat kepada senior marine..tu la suke sangat gaduh mulut dengan aku kan dah jadi adik ko..haha sebelum jadi abang aku die kerap mesej kat fb bagi nasihat..kalau aku perlu kan pape mesej die je..hehe he will help me..now dah jadi adik lagi la nobody can touch me..*___* so sape yang berani kaco aku kompem aku report kat die..haha giler sampai 4 orang abang aku kat poli nie..tapi xpe diorang semua sporting sebab adik diorang nie giler sikit..haha

so to my abang2 adik sayang abang!!!! ^^V

No comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat