Sunday, March 13, 2011

*crazy puzzle


aku suke suke suke main puzzle (word search)..best yang teramat la best..hahaha.. *_* aku suke panggil word search 2 puzzle..ehehe.. =) kalau nak tau puzzle yang aku suke sangat 2 rupe macam mane..dekat bawah nie ade gambr..
                                                    
nie yang biase punye puzzle..kalau pegi kedai pun banyak jual yang macam nie..
                                                             
nie pun puzzle jugak..
                                                    
nie pun same jugak..pade sape2 yang x pernah main jangan la main..kang pening susah..

aku pun x tau ape yang best sangat main puzzle tapi aku akan rase ketagih kalau main puzzle macam dadah la pulak..uhuu..jangan salah anggap pulak maksud aku ketagih sebab kite rase seronok dapat cari pekataan 2..yela pemainan puzzle kan penuh dengan huruf2 yang boleh buat kite confius.. O.o'' kadang2 pekataan lain yang kite cari pekataan lain yang kite jumpa..itu yang buat aku ketagih main bende alah 2..excited nak cari semua pekataan yang tesorok 2..aku bukan la nak bangga tapi kalau lumba dengan abg aku main puzzle mesti aku menang..kenape ek???aku pun pelik..mugkin aku memang suke main puzzle kot sebab 2 cepat je dapat semua nye..abg aku kalau nampak aku main puzzle mesti die cakap macam nie..

abg : ko x pening ke main bende 2 (puzzle)???
aku : nak pening buat ape pulak???
abg : yela banyak huruf macam 2...aku yang tengok nie pun rase pening nie kan ko..budak kecil...
aku : budak kecil budak kecil x ade bende lain nak cakap asyik itu aje.. -.-'' tau la ko dah tue..x payah jeleous..main puzzle mane ade pening..ko pening sebab x selalu main so bila sekali ko main mesti la ko pening..(ambil ko belambak aku balas)..hahaha ^^
abg : whatever..
aku : kalau x nak pening main la selalu.. =P

itu tandanye abg aku dah x ade modai..itu la selalu sangat menang kali aku pulak yang menang..horey!!! ^^V

sebenar nye aku cuba tulis entry dengan pekataan penuh..uhuhu..walaupun ade jugak yang pendek..nasib la yea..aku sudah penat nak menaip.. ~.~'' aku rase entry aku kali nie x boleh bela la..tulis penuh..ayat pun tunggang - langgang..uhuhu.. :( aku bace balik ape yang aku tulis..memang kelakar.. =D so komen la yea..macam mane entry aku kali nie..okey ke tidak..

4 comments:

+akufobia+ said...

better.terimakasih.hee.

SAKURA + M!AKA said...

kelakar la..asyik nak tegelak je.. ^^ ayat pun tunggang langgang..

+akufobia+ said...

ohh.sebab da lama tak guna ayat+ejaan yang betul kan.tu la pasal.ngaa.

SAKURA + M!AKA said...

memang pun..pape pun thankz 4 comment..
peace ^^V...

 

Copyright © 2011 Reserved to ~MY RE@L ST0RY~ Design with love by CikBulat